Weldra nieuwe visitekaartjes nodig?
Met deze verbeteringen kan uw visitekaartje meer opleveren voor uw bedrijf. Want ook al is het maar een klein stukje 'content', het heeft zijn bijzondere voordelen!
1. Vermeld je LinkedIn profiel op je visitekaartje
LinkedIn is een zakelijke, sociale netwerksite waar snel en gericht de juiste vakmensen op te vinden zijn. Een must dus om ook jouw bedrijf daar een plaats in te geven.
Maak een verkorte link naar je profiel en plaats die op je visitekaartje. Zo kunnen mensen je makkelijker vinden en houden ze nadien ook nog contact met je.
Als je nog geen verkorte link van uw LinkedIn profiel hebt, is dit eenvoudig aan te passen: ga naar je publieke profiel en je ziet rechts bovenaan de knop ‘openbare profiel en url bewerken.
Klik op het pennetje, haal de nietszeggende cijferreeks weg en vervang deze door je naam.
2. Gebruik ook de achterzijde van je visitekaartje
Bij veel kaartjes is de achterkant nog leeg en dat is zonde. Door de achterzijde op een passende en persoonlijke manier in te vullen, bijvoorbeeld door op de achterzijde een aansprekende foto of spreuk te plaatsen, laat je zien wat je bedrijf doet of waar je organisatie voor staat. Natuurlijk kun je ook meerdere varianten op die achterzijde maken, zodat medewerkers per gelegenheid of gesprek het best passende kaartje kunnen geven. Dat brengt nauwelijks extra kosten met zich mee en de variatie kan van pas komen.